Roos down under..

van lieve dolfijnen tot stinkende kamelen...

Heeeey peeepz!
We zijn weer een heel stuk verder gaan rijden en zijn nu aanbeland in Nambucca Head.. We zijn hier net een half uurtje, dus of het leuk is weet iknog niet, maar het schijnt hier wel mooi te zijn..

Afgelopen dagen hebben we ons vermaakt in Port Macquirie. Echt een heeel leuk stadje aan het strand.. zaterdag avondgingen we met een boot mee om met zonsondergang en onder het genot van een wijntje dolfijnente gaan kijken. Dat was echt zooo gaaf! Die beesten zwemmen een halve meter van je vandaan... Heb er mooie filmpjes van gemaakt, maar dat lukt me weer niet om up te loaden, dus die laat ik wel zien als ik terug ben ;)
Na de boottrip zijn we het uitgaansleven van Port Macquire gaan verkennen.. De meeste feesten hier in australie worden in Hotels gegeven, heel apart, maar wel leuk.. We hadden onze camper op een parkeerplek gezet, niet wetende dat de volgende dag er een marathon gehouden zou worden waarvan de route precies achter onze camper langsging.. Dus wij komen 's nachts laat thuis (=camper), denken lekker te gaan slapen.. horen we drie uur later allemaal juichende mensen om ons heen.. Bleek er dus een marathon te zijn.. heel fijn.. we waren moe en konden nergens heen omdat we de parkeerplek niet afkwamen met al die mensen.. (en waarschuwingsbordjes doen ze hier niet aan). De marathon hier duurt van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts. Dus we waren min of meer opgesloten voor de hele dag.. Hebben maar geprobeerd wat te gaan slapen in het gras, naast alle schreeuwende mensen. En ik ben voor het eerst weer wat gaan tekenen (was vroeger een grote hobby van me)..Rond 7 uur 's avonds hebben we onze camper maar tussen de mensen door gewurmd, en zijn we naar een camping gegaan.. hebben heeeeeerlijk geslapenafgelopen nacht :)
Vanochtend zijn we fris en fruitig opgestaan en zijn we gaan kameel rijden.. Wat zijn die beesten hoog! en ze stinken niet normaaal.. maar het was wel heel gaaf (zal de foto's op mn blog zetten)

Daarna zijn we eigenlijk verder gaan rijden en nu aanbeland in nambucca Head.. :)
Mooie dag om weer een nieuwe stad te gaan verkennen :)

kusssssss

Adel

haha roozie wat een gaaf verhaal weer. wel een beetje typisch dat je dan langs een marathon parkeert ;) gelukkig stond je niet op de route zelf. ben echt benieuwd naar de dolfijn filmpjes keep us up xxx Adel.

Fiek

Hee chick, Nice dolfijnen! Is het weertje nog een beetje goed daar? Vindt je verhalen super leuk om te lezen! Over twee maanden ben je pas terug, klinkt nog zolang.... Ga nog maar lekker veel rondreizen want ben nu al benieuwd naar je volgende verhaal. Ik mis je al wel hoor!

xx

sanne

he roos!
super grappig dat marathon verhaal, zou zo een scenario voor een film kunnen zijn..haha.
we zaten gisteren met de familie bij het avond eten te fantaseren over waar roos nu zou zijn....:) ergens te chillen in zon.
we missen je!
en ik realiseer mij langzaam hoe lang je nog weg blijft. je bent nog geen eens op de helft van je vakantie:(
nau, ja. veeeeeel plezier daar!
kus sanne

p.s. je ziet er echt sportief en gezond uit op de foto's, en super bruin.....! You go girl!

Renee

Ha lieve Roos,

Alive and kicking. Dat zijn woorden die wel van toepassing op je zijn.......Mooie foto van jou op de kameel.
Nog heel veel weken te gaan voor we je weer zien....
en wij maar blij zijn met een schaars twijfelachtig zonnetje.
zoenen, Renee