Roos down under..

still in cairns

weer een verhaaltje dan.. niet dat ik heel veel te vertellen heb want ben nogsteeds in cairns (= lekker bij het strand liggen en heeel hard chillen) , maar een kleine update:

We hebben inmiddels onze camper weer ingeleverd dus nu slapen we weer lekker in hostels. Heerlijk om gewoon weer een normaal bed te hebben, een dak boven je hoofd een aircondtioning (niet meer 's ochtends vroeg je bed uit worden gebrand) Uiteindelijk hebben we het voor elkaar gekregen om nog 3 boetes te krijgen in de laatste week. 2 voor geen parkeergeld betalen en 1 omdat we op een tolweg hebben gereden zonder dat we hebben betaald (vraag me niet hoe). uiteindelijk hebben we alleen die van de tolweg betaald. Waarschijnlijk komen die andere boetes later binnen bij het bedrijf waar we onze camper hebben gehuurd, maar dan zijn we al weg, dus denk niet dat we die nog gaan betalen (slecht he ;) ) maargoed.. jullie zijn vast benieuwd naar mijn verdere plannen... Die ik eigenlijk niet heb.

Wilde heel graag naar thailand gaan, maar dat wordt allemaal veel te duur. We konden onze terugvlucht niet omboeken, dus zouden we een retourtje moeten boeken van sydney naar bankok, maar dat was iets te prijzig voor die 2 weken dat we daar konden zitten. Christine heeft wel gisteren een ticket geboekt naar Bali. Zij gaat 7 juni pas weer terug naar Nederland, dus die gaat vanaf maandag nog lekker 3 weken naar bali. heerlijk, ben ik wel een beetje jaloers op. Maargoed, dat was voor mij ook niet echt het geld waard voor de laatste week die ik hier heb. Dus ik ga nog wat langer in Cairns blijven en vlieg dan naar Sydney waar ik dan nog een paar dagen zal verblijven. Ben de laatste week dan helemaal alleen en moet ik weer nieuwe vrienden maken. Iedereen die we hier hebben leren kennen is al terug naar Nederland of gaat nog naar thailand of Bali. Dus dat wordt wel spannend. Maar komt wel goed.

mijn verdere plannen: ik wil heeeeeeeeeeeel graaag gaan skydiven hierzo! Dus daar ben ik me een beetje op aan het orienteren :)

Had echt niet verwacht dat ik reizen zo leuk zou vinden. Heb echt geen zin om terug te gaan. Maargoed, nog 1.5 week, dan zien jullie me weer ;)

dikke kus!

Reacties

Reacties

dolph

He Roozie anderhalve week en dan zie ik me (bruine) zussie weer;D. Misschien is het maar goed dat je niet naar Thailand gaat, volgens mij is daar een heleboel heibel op komst ivm de verkiezingen daar.

Tot Snel en dikke kus

Dolph

Fieke

Hee chick!

Ah een hele week alleen:P Volgens mij heb je daar toch geen moeite mee, jij kletst zo makkelijk met iedereen! Snap na al je leuke verhalen, dat je t reizen helemaal geweldig vindt! Geniet van je laatste 1,5 week.
En tot op schiphol

xxx

sanne

Yo, nog 1,5 week:) ik ga aftellen!
geniet nog van de laatste dagen. en hoop dat je nog een paar leuke mensen tegen komt!

tot snel!
kus sanne

Nina

Tuurlijk is reizen leuk! Kon niet anders dat je een geweldige tijd ging hebben :)

Jenny

Heee Roos! Neem de zon mee hierheen, want het is koud, brrr
Enjoy!

oma Hanja

Ha, Roos, wat heb ik genoten van je verhalen. En ik ben heel blij dat je niet naar Tailand gaat. Het is daar echt gevaarlijk.
Even wennen aan het alleen zijn, Gegarandeerd heb je zo weer nieuwe vrienden en wie weet waar het goed voor is..... Dikke pakkerd oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!