Roos down under..

laatste paar dagen...

Heeey lieve mensen!

waarschijnlijk mijn laatste berichtje uit australie.. tijd gaat zoooo snel! nog maar 3 volle dagen en dan ga ik al terug.. Moet zeggen, begin wel steeds meer aan het idee te wennen dat ik terug ga, en heb er ook steeds meer zin in :)

Mijn laatste paar dagen in Cairns waren echt super relaxed! heel veel zon en heb echt zooo veel mensen leren kennen toen christine weg was.. Dus dat was wel gezellig! Was alleen de laatste dag, dag dat ik terug naar sydney vloog, beetje ziek geworden, dus was niet echt fijn om alleen naar sydney te reizen. Maar ik heb het overleefd! in het vliegtuig zaten 2 gezellige engelse oudjes naast me die me door de vliegtrip hebben geholpen. 's avonds om half elf kwam ik aan bij het hostel (gelukkig kon ik nog een hostel vinden waarvan de receptie nog open was) en het eerste wat ik heb gedaan was slapen!!! heerlijk. En de volgende ochtend werd ik weer fris en fruitig wakker, helemaal in the mood om sydney opnieuw te gaan ontdekken. En I love it here! Sydney is zooo'n geweldige stad. Alles is gigantisch groot, maar echt alsof alles mogelijk is. heerlijk! Enige nadeel is dat het hier wel koud is. Voor het eerst in 3 maanden loop ik met een lange broek en een trui aan overdag :s maargoed.. Ben eerst een stukje door het centrum gaan lopen en vervolgens naar wat goede straatartiesten in hyde park geluisterd.. . Later nog naar Darling Harbour gegaan, waar ze dit weekend hele weekend gratis live optredens hebben, dus dat is wel leuk. En heb ook nog chinatown bezocht. Wat een hoop chinezen! en alles is ook echt in het chinees! Best grappig om te zien, alleen die mensen kunnen echt geen engels, dus dat is af en toe best moeilijk om te communiceren.

' S avonds met wat mensen die ik hier heb leren kennen een kroegentocht gedaan. Ik moet zeggen, ik vind het uitgaansleven hier in sydney wel een beetje tegenvallen. Maar misschien ga ik gewoon niet naar de juiste plekken. Dat is dan wel weer nadeel aan zo'n grote stad. alles is zoooo ver! terwijl in Cairns bijvoorbeeld alles op loopafstand was.

Vandaag regent het de hele dag! dus wat ik vandaag ga doen.. ik weet het nog niet.. Ben al twee keer in sydney geweest, dus heb min of meer alles al gezien :s Maargoed, ik verzin wel wat om mezelf te vermaken. Ik kijk er in ieder geval steeds meer uit om weer terug te gaan!

Tot snel!

dikke kussen!

Reacties

Reacties

Bernou

Hey roozzie

Wij hebben ook zin om je weer te zien hoor!!! En hier is het nu weer lekker weer, maar dinsdag waarschijnlijk niet, dan kom je terug toch? Geniet van je laatste daagjes! xxx noe

Sophie

Oiiiiiiiiiiii, kan niet wachten je weer te zien schat! Geniet nog ff van je laatste daagjes en dan zie ik je woensdag :).

Kussss

Adel

Heay schat,

Wel leuk dat chinatown, ben je toch nog een beetje in Azie geweest :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!