Roos down under..

eindbestemming: cairns!

lieve mensen!

Ik ben bij mijn eindbestemming aangekomen, in Australie dan.Gisteren zijn we naar Cairns gereden, waar we volgende week dionze camper zullen terugbrengen. Ons plan was om eerst nog stadjes boven cairns te gaan bezoeken, Port Douglas, Cooktown en Cape tribulation. Maar uiteindelijk zijn we niet verder gekomen dan Port Douglas (plek waar crocodile hunter Steve Irwin is omgekomen, voor de mensen die hem kennen). Cooktown bleek nog 300 km verder te liggen en al is dat niet heel erg ver hier in Australie,daar wilden we onze bezinekosten niet aan uitgeven (bleek volgens anderen ook een saai stadje te zijn, dus dat was alleen maar goed). Dus toen zijn we maar weer terug gereden naar cairns waar we ons nog een weekje moeten vermaken, maar dat komt wel goed. Het is een gezellig stadje, al heb ik wel het gevoel alsof ik in Azie ben.Denk dat 70 % van alle mensen die je hierop straat tegen komt aziatisch is.. Dat heeft verder ook wel weer z'n voordelen. Gisteravond zijn we naar een nightmarket gegaan, daar staan alleen maar japanners en chinezen super cheap dingen te verkopen. Zo hebben we ook een chineze massage gehad van 45 min voor maar 15 dollar (=10 Euries) dus dat was wel even relaxed. Vervolgens 'allyou can eat' thais gegeten voor maar 12 dollar.. dus de prijzen bevallen me hier wel :)
Maargoed, over Thais gesproken, na deze week in Cairns heb ik nog twee weken om rond te reizen, en het gaat nu wel heel erg kriebelen om ook nog naar Thailand te gaan. Dus Christine en ik zijn aan het uitzoeken wat de kosten zijn en of het nog mogelijk is om naar thailand te gaan en vanaf daar terug naar huis te vliegen.. Ben benieuwd..

Ik hou jullie op de hoogte, maar ga nu nog even genieten van de zon!

xxxxxxxx

Reacties

Reacties

Adel

Hey Roosie,

Wat is de tijd snel gegaan zeg. Ik ben wel blij dat je alweer bijna thuis bent. Ik hooop voor je dat je Thailand nog kan zien. Kan niet wachten om je weer te zien en echt te horen hoe het nou was :). Hier in Nederland wordt het ook steeds lekkerder weer alhoewel we even wat regen gehad hebben dus op je zon zijn we niet meer zo jaloers maar wat zie je er bruin uit op de foto's haha je hebt mij zelfs ingehaald. Geniet nog van de laatste weken schatje xxx Adel

Bernou

Hey Roozzie,
Ik ben benieuwd of je nog naar Thailand gaat, 2 weken zullen vast te kort zijn, maar ik geef je groot gelijk dat je daar naar toe wilt, als je toch 'in de buurt' bent. Lijkt me heel tof daar. Wat gek dat het einde al weer in zicht komt he, maar ik heb wel zin in dat je weer terug bent hoor!!! Gaan we lekker feesten in de zomer :) xxx noe

Fieke

Hee chick!


Wow nog maar 3 weken en je bent weer terug. Kijk er wel naar uit hoor moet ik zeggen! Vond t jammer dat je er op queensday niet bij was. T was echt leuk, en ook gelukkig mooi weer!!
Hopelijk gaat t lukken, nog naar thailand te gaan. Ook al is t maar twee weken. Kan je lekker je bruine tintje weer ophalen want daar is t volgens mij mooi weer!!

xxx

Lisanne

Chickie!! Ongelofelijk dat je alweer bijna naar huis komt. Kijk je er een beetje naar uit om weer lekker in NL te zijn, of wil je stiekem nog wel een paar maandjes doorreizen? Ik zou zeker proberen om nog naar Thailand te gaan, ik ken heel wat mensen die er geweest zijn en ik hoor alleen maar hele positieve verhalen. Hoop dat het je lukt! Geniet er nog even van!

x

Opa

Ik weet niet of je kranten lees, maar in Bangkok zijn regelmatig gevechten tussen regeringstroepen en oppositie, dus mijdt Bangkok!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!