Roos down under..

surfer's paradise!

Heeeeey lieve mensen!
Ik voel me zooooo goed!

haha, we zijnnu nog steeds in Surfers paradise.Een grote party is het hier! strand, stad en elke avond zijn er hier dikke feesten.. dus dit is een weekend een en al party geweest.. Ook wel weer lekker na alle rustige dorpjes waar we zijn geweest. Verder niet heel veel boeiends meegemaakt. We hadden in Sydney een paar meiden leren kennen die hier nu ook zijn, dus we hangen vaak hun hostel rond om gratis te kunnen douchen (warme douche is toch beter dan de koude strand douche), te kunnen kokenen om te chillen bij het zwembad. Heel relaxed allemaal.. Mensen van de receptie denken dat we gewoon hier overnachten, terwijl we 's nachts gewoon weer naar ons campertje gaan die hier om de hoek staat. Morgen gaan we door naar Nimbin, een echt hippiestadje, en de dag daarna gaan we weer terug naar byron bay.
Nouja, zoals ik al zei hebben we verder niet heel veel boeiends meegemaakt.. hopelijk in Byron bay weer... Nu zijn we vooral heel hard aan het genieten van vakantie! jullie gaan schrikken hoe bruin ik ben als ik terug kom ;)
xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Adel

Hoi Roos,

Ik vind dat het nu eens afgelopen moet zijn met al je brave verhaaltjes. Vertel ons nou eens eerlijk hoe het er allemaal aan toegaat. We herkennen je bijna niet meer terug. Wat ben je lief opeens (A) hahaha xxx

Sophie

Hey wilde, gedraagd je je een beetje daar ;)? Ik mis je, party on!!

xxx

Leon

vet chill... nu nog maar hopen DAT je terugkomt, anders zullen wij naar Australie moeten verhuizen.

Hong

Hey schat....erg leuke verhaaltjes allemaal, maar had wel spannender dingen verwacht hoor :P...

kussss

Roos

IK ben ook heeel lief ;) en ja, dennk dat jullie beter allemaal hier naartoe kunnen verhuizen :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!