Roos down under..

back to byron!

lieve allemaal!

We hebben ons party-stadje achter ons gelaten en zijn weer terug gegaan naar byron bay, met een tussenstop in Nimbin.. Gisteren waren we naar Nimbin gereden, een hippiestadje in de middle of nowhere, met een winkelstraat van ik denk niet langer dan 150 meter waar 'het allemaal gebeurt'.Op elke hoek van de straat loopt er wel een gastje rond die probeert wiet of hasj aan je te verkopen. Het overgrote deel van de bevolking loopt daar ook gewoon stoned rond, best hilarisch om te zien. Maargoed, was verder niet heel veel meer te beleven. vanochtend vroeg op om naar byron bay te rijden. Vorige weer waren we hier weggegaan vanwege de hoge prijzen met pasen. Nou, die zijn nu niet veel minder geworden. Men kent hier een paasvakantie van drie weken lang, dus de prijzen blijven tot 19 april zo hoog hier. das wel jammer, maargoed, het is niet anders. We zullen vanavond hier nog op een camping staan en morgen weer verder trekken. Dat is wel weer het fijne aan een camper hebben..
Iedereen is altijd zo vol over Byron Bay, volgens mij moeten wij dat nog ontdekken. Elke keer als we hier zijn regent het.. En het is hier echt een kakkerlakkenland.. Ze lopen echt overal! Hadden we een heerlijke pasta gemaakt net (eindelijk eens een lekkere maaltijd) springt er opeens een kakkelak in ons eten... echt smerig. En Christine had net ook een kakkelak in haar jurkje.. haha, best grappig, maar wel vies..
Maargoed, de sfeer is verder wel heel lekker en relaxed. straks maar even het nachtleven op Byron bay ontdekken. Heb gehoord dat ze hier's avonds veel strandfeesten hebben, dus misschien kunnenwe er eentje vinden..

Check trouwens even mijn surffoto's vanvorige week!

dikke kus!

Kees

Ha Rosita,

Ieder ochtend hol ik direct uit bed naar de laptop om te kijken of er nieuwe berichten van je zijn. Dus schrijf alsjeblieft veel, het is leuk om jouw belevenissen te lezen.

Het wordt wel een uber-actieve vakantie met dat zwemmen, kameelrijden, surfen, kanoen. Je komt waarschijnlijk niet alleen bruin, maar ook slank en gespierd terug.

Valt me trouwens tegen dat het eten in Australië niet zo super is.
Dacht dat die Australiers wel dol waren op BBQ? Dat lijkt mij wel smakelijk, geroosterde paprika en gemakken uitje erbij voor het gezond, veel saus erover. Mmmmm
Het stereotiepe beeld dat ik in gedachten heb bij een Australiër is een wat alternatief maar sportief persoon met korte broek, baseball pet en slippers die op het strand achter de BBQ wat vlees aan het omdraaien is. Pilsje erbij. Helemaal top.
Klopt blijkbaar net zo min als het beeld van kaasmeisjes op klompen bij Nederland.

Nou Roos, bij ons gaat alles prima. Veel plezier daar in vereg-ie-stan. Hartelijke groeten vanuit een fris Nederland waar net de eerste verschijnselen van lente zijn te bemerken (knoppen in de bomen, rokjes).

Kees