Roos down under..

overleven in de bushbush

weer een bericht van een ondergeregend roosje..
Ja, afgelopen dagen was het wat minder weer.. en dat terwijl we op een kano-safari gingen hier in Noosa (wat verder wel een heel leuk stadje is..). al met al geen groot succes..
In Sydney hadden we onze camper geboekt en omdat dat zo duur was kregen we er een kano-safari gratis bij.. Wat dus helemaal niet zo bleek te zijn, uiteindelijk moesten we toch nog 65 dollar betalen, en we moesten daarnaast ook ons eigen eten mee nemen..
Maargoed, maandag ochtend werden we om half 8 's ochtends opgehaald en werden we samen met nog 8 anderen ergens in the middle of nowhere gedumpt. We dachten dater wel een gids bij zou zijn, maar het enige wat ze zeiden was ' hier zijn je kano's, je tent en een gaspitje, hier is een een kaart met de route en we komen jullie over 3 dagen weeer ophalen, doei!' Ja, daar stonden we dan.. niet wetend waar we naartoe moesten gaan.. wij dus maar een beetje gaan konoen, was in het begin best leuk, Totdat bleek dat we totaaal de verkeerde kant op waren gevaren.. Heel fijn, we waren al moe en we moesten weer helemaal terug varen en daar bovenop begon het ook nogeens KEIhard te regenen... Dat was geen pretje. Helemaal nat kwamen we aan op onze campsite waar niks meer was dan een toilet (geen douche, geen licht, helemaal niets).. Uiteindelijk een beetje opgedroogd, onze tent opgezet en gaan koken (we hadden wel pastasaus bij ons, maar geen pasta... vergeten :s ).. Om 6 uur is het hier al pikdonker, dus na 6 uur was er helemaal niets meeer te doen. Omdat het weer regende konden we ook geenkampvuur maken. dat was dan ook de reden dat iedereen al om 7 uur in bed lag en ging slapen.. De volgende ochtend zouden we een hele lange tocht maken: 6 km kanoen, 6 km wandelen, 6 km terug wandelen en weer 6 km terug kanoen.. Maar ook dat ging niet door. De hele nacht door had het geregend en de volgende dag nogsteeds. Toen het even opklaarde zijn we de kano ingesprongen en hebben we een uurtje gevaren.. Maar toen begon het weer te regenen.. zucht.. wij dus maar weer terug. de rest van de dag in onze tent gelegen, proberen op te warmen. We hadden geen droge kleding meer mee en onze slaapzakken waren ook nat geregend... Ook die dag was het weer vroeg koken en vroeg naar bed, wachten tot alles overging. Vanochtend moesten we nog 2 uur kanoen naar de plek waar we werden opgehaald... en juist vandaag was het wel weer lekker weer. We hebben dus nog wel even genoten van die 2 uurtjes.. maar al met al was het dus niet echt een succes.. Maargoed, we hebben wel leuke mensen leren kennen die dezelfde kant opgaan als ons, dus waarschijnlijk gaan we nog een stukje met hun reizen. Zijn net terug in Noosa en het eerste wat we nu gaan doen in een warme douche vinden en heel veel eten.. we hebben honger als een paard!

Maar, na zo'n trip ben jewel heel blij met alles wat je wel hebt.. ben nog nooit zo blij geweest met mijn warme campertje ;)

xxxxxxxxxxxxxx

Bernou

Ah roozzie dat is wel een beetje een zielig verhaal!! Ik zou er over klagen bij de verhuurder. Maar goed, niet alles kan meezitten, en nu kan je inderdaad weer even je campertje waarderen :)

xxx noe

Lisanne

Wat balen chickie! Hoop dat er nu weer mooie tijden voor je aanbreken. Ben benieuwd naar je volgende verhaal!

x

Renee

Ha lieve Roos,

Ik zie je voor me in de druipende regen, geen draad meer droog. Het lijkt wel een soort queeste. En toch zijn na afloop deze dagen van afzien vaak waardevol. Je leert jezelf ook kennen in slechte tijden.
Fijn dat je weer opgedroogd bent en lekker warm.
Hou ons op de hoogte, want het is heerlijk om een stukje met je mee te reizen, al is het op afstand.
zoen, mama